Skip to content

CAPITOLUL 28 – PRIMUL SARUT

29/01/2012

BELLA  POV

M-am trezit transpirata si tremuram. Am visat numai porcarii. Le-am dat uitarii pe celelate pentru ca doar unul mi s-a intiparit in minte. Damon. Eu si Damon. M-a sarutat. Iar in vis mi-a placut. Ne-am sarutat ca nebunii. Am fugit in baie si m-am spalat pe fata. Am facut un dus, m-am imbracat si am coborat la bucatarie. Cum il voi privi acum pe Damon in ochi? Chiar daca a fost doar un vis, l-am trait atat de intens de parca a fost real. Si acum parca simt buzele lui fierbinti peste ale mele. Oh Bella. A fost doar un vis. Nu era nimeni prin casa, cred ca erau in camerele lor. M-am uitat pe fereastra si le-am vazut masinile in curte. Da, erau acasa. Am mancat, am curatat masa si am plecat in camera. Am luat o carte si m-am asezat in pat.

DAMON  POV

Futu-i. E ora pranzului. Am sarit din pat, am facut un dus si m-am dus la bucatarie sa mananc ceva. Era liniste in casa. Astazi este o noua zi de odihna. Dupa tot ce s-a intamplat, nu are nimeni puterea de a face ceva. Dupa ce am mancat, m-am dus in living si am dat drumul la TV. Am aprins semineul, mi-am luat o sticla de whiskey si m-am asezat pe canapea. Simteam nevoia sa beau ceva tare, sa-mi inec toata amaraciunea din suflet. Dupa ce am baut cateva pahare, mi-am zis ca tot mai la indemana este sticla. M-am ametit destul de bine. Imaginile de la TV fugeau, iar eu parca ma invarteam prin camera, chiar daca stateam locului. Al naibii bautura.

BELLA  POV

Iar am adormit. Cartea era sub mine, cu toate ca nici macar nu stiu cum a ajuns acolo. Am coborat din pat, m-am pieptanat si am coborat la bucatarie sa-mi fac un ceai. In timp ce fierbea apa, m-am dus sa vad cine era in living, auzisem TV-ul. Am mers incet sa nu ma auda nimeni si m-am uitat. Era Damon. Statea langa semineu, uitandu-se adanc in fundul unui pahar. Era atat de ravasit. O sa treaca cu greu peste moartea lui Mikael. Sticla de langa el era aproape goala. Nu l-am vazut niciodata in starea asta. M-am retras incet si am intrat in bucatarie. Mi-am terminat ceaiul, l-am baut in liniste si am iesit din bucatarie.

– Bella…

Ah, m-a vazut. M-am intors si am intrat in living. Damon se ridica de pe canapea si veni spre mine. Chiar daca bause, nu se cunostea atat de tare. Inca mergea drept. Ma lua de mana si ma conduse langa semineu. M-am asezat pe canapea, iar el s-a asezat pe fotoliul din fata mea. Oare ce vrea sa-mi spuna? Nu spunea nimic, doar ma privea. Privirea lui ma tulbura. Mi-am adus aminte de vis si m-am inrosit. Am simtit un val de fierbinteala in obraji.

– De ce ma privesti asa? l-am intrebat eu.

– Nu am voie? ma intreba el zambind.

– Ai ceva sa-mi spui?

– Nu, spuse el.

Mai lua o gura de whiskey si puse paharul pe masa.

– Vreau doar sa ma uit la tine. Nu vreau sa vorbesc, nu vreau sa spun nimic, doar sa ma uit la tine.

M-a pufnit rasul si m-am ridicat de pe canapea.

– Damon, sunt sigura ca nu ma vezi bine. In ochii tai, in momentul asta, sunt diforma.

Aproape iesisem din living cand l-am simtit in urma mea. M-a apucat de brat si m-a intors cu fata la el. M-a lipit de perete si mi-a pus mainile deasupra capului.

– Nu fugi de mine Bella, nu ai nici o sansa, imi spuse el cu o voce seducatoare.

Am incercat sa-l imping, dar el era mult mai puternic decat mine. Nu-mi puteam misca mainile. Ma privea bland, imi analiza chipul iar eu am inceput sa intru in panica. Nu vroiam sa ma atinga nimeni in felul asta.

– Damon, da-mi drumul. Te rog, l-am rugat eu.

– De ce porumbito? Nu-ti fac nimic rau.

S-a apropiat mai mult de mine. Am inchis ochii si i-am simtit nasul pe obrajii mei. Parca ma mirosea. Cu nasul trasa linii pe obrajii mei, apoi pe gat.

– Ce frumos mirosi, spuse el.

– Damon, te rog. Ai baut.

– Ai fost vreodata sarutata frumos? ma intreba el.

– Damon, ajunge. Lasa-ma.

– Ai fost sau nu? ma intreba el.

– Da, am fost.

Pe dracu. Nici macar nu stiam cum se saruta.

– Mmm. Arata-mi. Dovedeste-mi.

– Nu face asta.

– Un sarut mic. Unul. Apoi te las.

– Nu.

– Atunci vom sta asa toata noaptea.

– O sa tip.

– Nu se va baga nimeni.

– Il chem pe Stefan.

– Indrazneste doar. Iti cer un mic sarut si apoi te las sa pleci. Stii? Incep sa cred ca nu ai fost niciodata sarutata cu adevarat.

– NU ESTE TREABA TA.

– Stiu. Unul mic si te las.

Ce aveam de pierdut? Nimic. Este doar un simplu sarut. Ce rau poate sa faca?

Isi lipi o palma de obrazul meu iar apoi cu degetele cobori spre buzele mele. Ma privi in ochi iar eu am simtit ca ma pierd. Am inghitit in sec si am inchis ochii, rugandu-ma sa se termine mai repede si sa fug in camera mea, singurul loc unde ma simteam bine.

Si-a aplecat capul apoi si m-a sarutat ca si cum ar fi avut tot dreptul . O suvita din parul lui  dezordonat mi-a cazut peste spranceana , cand si-a aplecat capul si mai mult apasandu-si gura pe a mea . Indrazneala lui m-a infuriat . Am incercat sa ma desprind din imbratisarea lui, dar duceam o lupta care era de la bun inceput pierduta , nu numai datorita fortei lui superioare , ci datorita mie insami si pasiunii care imi face sangele sa clocoteasca . Mi-am adus aminte de vis si mi-am dat seama ca in adancul inimii mele, chiar imi doream sa ma sarute. Recunosc ca n-am incercat prea mult sa ma eliberez din imbratisarea lui sau sa scap da limba lui jucausa care-mi mangaia buzele. In clipa aceea am simtit ca lesin . Mainile lui nu stiau ce era aceea buna-cuviinta. Ma cuprinse de mijloc iar cu cealalta mana ma lua de gat, impingandu-mi capul spre el cat mai mult.

– Mincinoasa mica, spuse el printre saruturi. Lasa-ma sa-ti arat eu un sarut adevarat.

Nu am apucat sa spun nimic, pentru ca imediat am simtit buzele lui lipite de ale mele. Am inceput sa tremur in bratele lui si nu era de la frig asa cum ma gandisem. Buzele lui erau ferme si fierbinti. Se juca cu limba pe buzele mele pana cand le-am intredeschis . Nu credeam ca sunt capabila de asa ceva. Ritmul era atat de lent, incat simteam ca ma inmoi. In momentul in care mi-am intredeschis buzele, respiratia lui mi-a umplut gura si m-a ametit de tot. Nu stiam daca din cauza sarutului sau a aburilor alcoolului. Mainile lui se jucau in parul meu si ma trase mai aproape, dar cu grija sa nu ma apese pe burta. Era o senzatie placuta, dar atat de puternica incat mi-a sters tot din minte. Mi se umezira ochii si cateva lacrimi au cazut pe obrajii mei. El s-a indeprtat putin si s-a incruntat. Se uita in ochii mei si apoi s-a aplecat din nou, sarutandu-mi bland obrajii, stergandu-mi lacrimile.

– Nu plange. Te rog, nu plange, spuse el printre micile saruturi. Nu vreau sa-ti fac nici un rau.

Se apleca din nou. Buzele mele erau incalzite de ale lui. Erau fierbinti, moi si dulci, cum niciodata nu imi trecea prin cap. Simteam ca plutesc doar daca ma tinea in brate. Stiam ca nu este bine ceea ce fac, dar nu mai aveam puterea sa ma retrag. Nu in momentul asta. Era imposibil. Am intredeschis gura si el si-a varat limba inauntru. Mirosea a alcool si menta, dar lucrul asta nu ma mai deranja atat de mult. Mi-am pus mainile pe pieptul lui si am incercat sa tin pasul cu el. Sarutul nu mai era atat de incet, devenise mai aprig. Isi apropie gura mai mult de a mea iar buzele noastre s-au contopit intr-un sarut ametitor. Isi puse o mana pe mijlocul meu iar cu cealalta se juca in parul meu. Dupa ceva timp, ne-am retras amandoi respirand greu. Isi puse degetele pe buzele mele si zambi.

– Sa nu te simti prost pentru ceea ce tocmai am facut. Sa nu-ti fie rusine. Sa nu te simti vinovata cu nimic. Nu am vrut niciodata sa-mi bat joc de tine. Nu mi-am pus in cap sa te sarut. Pur si simplu s-a intamplat. De ce anume iti este frica? Am simtit asta la tine. Am citit frica in ochii tai. De ce? Stii ca pot sa te ajut.

– Nu e nimic Damon, am spus eu cu vocea ragusita de emotie.

– Minti. Dar nu te oblig. Cand crezi ca este momentul, atunci imi vei spune, da?

– Multumesc pentru intelegere, i-am spus eu.

Am lasat privirea in jos. Jena incepuse sa puna stapanire pe mine. Ce-am facut? Tocmai am participat la un sarut. Cum am putut sa fiu atat de proasta? De ce l-am lasat? Am simtit mainile lui imbratisandu-ma. Isi puse barbia pe fruntea mea si ma tinu in brate.

– Esti plina de mister. Esti plina de ganduri negre.

Nu a mai spus nimic. Doar am ramas imbratisati cateva minute bune. Nici unul nu vorbea. Asta am vrut, asta am capatat. De ce nu ma pot bucura? Pentru ca poate maine, el va rade de mine, se va intoarce la Sandra, iar eu voi fi doar o alta pe lista lui. Dar mai este pana maine. Deocamdata incerc sa ma bucur de moment.

10 comentarii
  1. Roxy permalink

    ce frumos:x:x:x iar capitolul este super
    Astept cu nerabdare fiacare capitol k sa vad ce se mai petrece intre ei.
    P.S-mai traduci epilogul d l celalalt fic,k sunt extrem d curioasa.
    Pana data viitoare multi pupici si spor la lucru.

  2. Ma bucur ca iti place. O sa-l traduc. Nu stiu exact cand. Am inceput sa ma ocup mai mult de fic-ul asta si l-am cam neglijat pe celalalt. 🙂

    • Anna permalink

      buna! Acum am gasit ficul si mi se pare foarte interesant..te rog spunemi ca nu ai renuntat la el..s.au macar da.mi o pagina unde este complet…il ador si mor de nerabdare sa stiu ce se intampla in continuare. pupici *

  3. andreea permalink

    s-au sarutatttttt
    ce dragut

  4. 😀 🙂

  5. roxy permalink

    totul este in regule?!?pentru k nu am mai avut nici-un vemn d l tine de ceva vreme.Sper k nu s-a intamplat ceva grav si k totul este bn. In orice caz eu te astept cuminte si nerabdatoare cu un nou capitol.
    P.s dak se poate macar un mic semn k totul este in regula si k doamne fereste nu ai renuntat cumva la fic.
    pana data viitoare muulti :-* si >:D<

  6. Vivian82 permalink

    Buna. Nu am renuntat la fic… doar ca in acest moment, am ceva probleme. Nu sunt grave… si sper sa pot scrie cat mai repede. :))) Multumesc! Pup.

  7. roxy permalink

    #:-S

  8. cori permalink

    il continui te rog………….este superb

  9. nu-l mai continui?…..acum l-am gasit,sper ca nu renunti la el

Lasă un răspuns

